BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Hati ini..

Hot Text - http://www.sparklee.com

doctor reviews
  pernah x korang rasa sakit aty?kecewa?tak puas aty?aku sure korang pernah rasa semua 2..cm 2 gak aku..
 tapi ape korang wat ek bila berdepan situasi cam 2?aku kalau tuk jangka masa yg sekejap 2 ley laa ag control..then tuk peringkat seterusnye..aku rasa dah x kuat.
 Jenis aku plak,aku lebih suka pendamkan..kalau ley aku tak nak sesiapa pun tau aku ade masalah..aku tak nak orang keliling aku rasa terbeban ngan cerita-cerita aku..yang sometime x penting bagi mereka.so jalan terbaik aku pendamkan saja.
 Cuma bila aku terlampau layan masalah&rasa tension aku nih..aku suka wat bukan-bukan..aku dah tak fikir baik buruk nya..aku tau cara aku salah..tp aku tak tau pe aku ley wat..tambah plak orang yang paling rapat ngan aku tak faham aku..diri aku..&ape-ape yang aku cuba sampaikan..tu yang paling wat aku rasa sedih.
 (YA'ALLAH..engkau tabahkanlah hati ku..AMIN!)


                                                  15/7/11

0 comments: